ועידת ישראל לעסקים 2018 של גלובס,המגזר העסקי קשוב לתמורות החברתיות והטכנולוגיות המשמעותיות: לבושה לועידה עם דורין פרנקפורט,לינה:מלון כורש


לובשת: 

CALIMERA של דורין פרנקפורט


ואני חייבת להודות שהכנס הזה הוא סוג של חוד חנית.
חד חנית של תכנים,של תמורות שכדאי לדעת עליהן,
של מפגשים ושל הזדמנויות.

מרחוק זה עלול להיראות כמו משהו עוואנטולוגי,
מונע על ידי רוח וצלצולים ומיועד למיתוגי סטטוס יוקרתי ונחשק,
להגיד "הייתי בכנס גלובס" ולהרגיש IN,יש בהנחה המקדמית הזו לא מעט,אבל יש באירוע השיא הזה יותר.הרבה יותר.

כנס גלובס 2018 ,לתחושתי,היה כנס מיוחד עבורי,מאחר והיה הראשון שלי,
וכמו בתולה נרגשת ומצפה חגגתי שם כל שניה,

אבל חשוב לי מאוד להדגיש שהייתה תחושה של התחדשות ,אצבע על הדופק לחידושים חברתיים,
טכנולוגיים ואפילו חידושים מהפכניים שנשמעים אולי דמיוניים-
עסקים בחלל: כריית מטאוריטים ותיירות חלל.

מאוד שמחתי להיות עדה לתוצאות של מחאות חברתיות כלל עולמיות ,
להתאמת מחשבה עסקית להתפתחויות טכנולוגיות מרחיקות לכת הן מטאפורית והן פיזית (החלל),
להתבוננות בתהליכים סביב ישראל (פלסטינים וזה)
ובראש ובראשונה-לדעת ששתי נשים מנהלות את עיתון העסקים הגדול והיוקרתי בישראל.
זו היתה ממש בשורה של ממש!

אני לא מתכוונת לנפח לכם יותר מדי את השכל על ניתוח התכנים,
מי שתרצה תמצא בשפע פרשנויות וניתוחים של הפאנלים המרכזיים בגלובס.


אז מה היה לנו כאן?
כרטיסים: Supersonas סופרסונס, מיזם נשים מומחיות בתחומן, פועל כדי ליצור נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת בכל צמתי ההשפעה וההחלטה בישראל. אנחנו 51% מאוכלוסיית ישראל. מן הראוי שנהיה 51% בכל כנס, דירקטוריון או וועידה.

לינה:  מלון כורש,ירושלים מלון בוטיק בירושלים הממוקם במרכז העיר ירושלים. במלון אולם אירועים וחדר ישיבות.

הלבשה: דורין פרנקפורט Dorin Frankfurt הזוהר, הפנטזיה והאיכות שמייצרים במפעל בתל-אביב מדברים כולם מקומית. ההשראה לבגדים מקורה בייחוד של ישראל: חיי הלילה, המשפחה, החברים, הקשיים ושמחת העשייה במפעל - שהרי מדובר במעצבת היחידה בארץ שלה מפעל ייצור משלה. הבדים שנצבעים (וחלקם מפותחים במיוחד) לשלוש הקולקציות השנתיות השונות, הטיפול המדוקדק בכל פריט מרגע היוולדו, 17 חנויות מעצבת מפנקות הפזורות ברחבי הארץ והצוות המיומן הפועל בהן - כל אלה הופכים את התהליך כולו לחדוות יצירה מקומית עליה חונכנו כילדים. זוהי אופנה שמדברת עברית.



לובשת:

BABILON DRESS של דורין פרנקפורט


העולם העסקי הקלאסי השבע והמרופד לא יכול ולא צריך להתעלם
מהתמורות הדרמטיות המתרחשות בתפיסות העולם 
החברתיות "המהפכניות" של דור ה Millennials (
דור ה-Y, הידוע אף בשם דור המילניום, הוא דור אשר נולד בעולם המערבי לאחר דור ה-X. אף שאין הסכמה מלאה לגבי שנת ההתחלה והסיום של הדור, לרוב הכוונה לגל דמוגרפי של אלו שנולדו במהלך שנות ה-70, שנות ה-80 ושנות ה-90 של המאה העשרים. ויקיפדיה )
הוא מאמץ אותן,כי אין לו ברירה, וקורא להן בשמות משל עצמו.
"קפיטליזם קשוב" "השקעה עם אימפקט חברתי" ועוד ,
איצטלאות ששאולות מהרבה חתרנים שהפגינו,
נאבקו, והיו בטוחים שנכשלו בארץ ובעולם.
אז זהו,שלא!
43% נשים דוברות ומראיינות בכנס שהוא תמהיל עלות-תועלת
בין פוליטיקאים-תקשורת-ועסקים,
זה שינוי סופרסוני בהחלט!
גלובס פונה לקהל צעיר יותר,
קשוב לחדשנות ומנער את האבק מעצמו.


מה לובשת?

CALIMERA DRESS

שמלה מאוד מחמיאה,נוחה ונעימה בגזרה שגולשת על הגוף מחד ומאידך מעצבת סילואטה במראה שמתאים לכנס מסוג זה.
https://www.dorinfrankfurt.com/shop/dresses-&-jumpsuits/calimera-dress.html


מלון כורש: רחוב כורש 3 ירושלים,סמוך מאוד לממילא,לעיר העתיקה ולמרכז הבילוי הירושלמי לאורך רחוב יפו.

לדעתי המלון הוא קלאסי ,ממש מתאים כמו כפפה,לנסיעות עסקים לירושלים 💼📠 ,
שברבות מהן אנחנו פשוט צריכים מקום נקי ונעים לישון בו,במיקום מרכזי ולא לפשוט את הרגל.
פעמים רבות אנו מוזמנים לימי עיון,כנסים או פגישות,כאשר המרכיב של ארוחת הבוקר
נמצא במקום שאליו אנחנו אמורים להגיע 🍩🍏🍕.
במלון כורש ישנה אופציה ללון נטו,ללא ארוחת בוקר,
דבר שאני לפחות לדידי בביקורי זה מצאתי כמיותר,מאחר והיתה תקרובת שהוגשה בכנס גלובס
לאורך היום כולו,כולל אלכוהול עלבוקר 😜






מלון כורש הוא מלון בוטיק ירושלמי חדש, במיקום פריים, הפעיל מזה כחצי שנה (נכון לפברואר 2018) .



מיקומו המצוין של המלון בן 24 החדרים וארבע הסוויטות הופך אותו לשכיית חמדה תיירותית בלב האזור הכי חם בירושלים והוא אטרקטיבי מאוד לשבתות חתן ואירועים משפחתיים עד 250 איש,כנסים של עד 480 משתתפים וישיבות בחדר הישיבות הקטן של עד 40 משתתפים  🎈.
המבנה ערוך טכנית להפרדה בין נשים וגברים באמצעות שתי דלתות המאפשרות כניסה ויציאה מופרדת,
כאשר הכשרות במקום היא חלבית מהדרין ירושלים.

המלון מאוד ישמח לארח אירועים,ימי כיף,ימי גיבוש וכנסים והוא יעשה הכל להצלחת האירוע.



הסוויטות מיועדות למשפחות ולפינוק מושלם:8 מיטות בכל סוויטה,מטבחון וסלון,שירותים,מקלחת,אמבטיה.
הסוויטות בנויות כך שבכל אחת חדר גדול של ארבעה אנשים וחדר נוסף לארבעה אנשים נוספים עם שירותים נוספים.



במלון כורש ישנו אולם עד 250 איש לאירוע ולישיבה או כנס עד 480 איש,
כאשר האולם מצוייד בציוד מולטימדיה חדיש,
מערכת הגברה,מקרנים ומיכשור מתקדם לתאורה.


                            ישנתי בחדר 212 :-)



מבואת הכניסה של מלון כורש מרשימה ונעימה,והיא מורכבת מפינות ישיבה,
פינת קבלה ומעבר לבר ,פינות ישיבה נוספות וחדר האוכל שהוא גם אולם כנסים מצוייד היטב.
במבואת הכניסה יש בה אלמנט דקורטיבי חכם ,ארון תצוגה לפריטים שונים,
כאשר מאחור יש כניסה לסוויטות בפרטיות מסתורית :-)


מתוך המלון קיר הכניסה הוא למעשה זכוכית מחוסמת אשר מתוכה ניתן לצפות ברחוב כורש עצמו,
בעיצוב יוקרתי ,מודרני ומאוד אסתטי.


בכניסה לחדר האוכל/אולם האירועים ישנו בר אלכוהולי שם ניתן לקבל גם כוס קפה הפוך טוב :-)


מאוד אהבתי את המדרגות המוארות שעושות אוירה חגיגית ושמחה,
מיוחדת ומדליקה :-) 


ממש בכניסה תוכלו למצוא מתקן דקורטיבי יפה למים לשתייה  💦 ומטריות מדליקות למקרה שגשום 🌂 💧


סביבת המלון נקיה ומטופחת,הזכוכיות מבריקות והשמש זורחת 😏



חדר האוכל מרווח מאוד ,מואר וניתן כמובן לחבר שולחנות למקרה שאתם מגיעים ברבים :-)


תאורה מדליקה ובשליטה ממוחשבת לאירועים פזורה על פני תקרת האולם.


מקרן וספוטים לתאורה מעוצבת ויוקרתית.













את אורלי הכרתם?
תכירו,אורלי מנהלת האירועים במלון כורש.
היא מדליקה,מקסימה,סחבקית ובעיקר תעשה הכל כדי שיצליח לכם!



לסיכום חווייתי במלון כורש:
אחלה מלון לנסיעת עסקים לירושלים,מיקום פריים,חדר נקי מאוד,נעים,עם כל מה שצריך בדיוק.
מחיר מאוד הוגן ונחמדות כללית ניכרת.

מומלץ! :-)



הלבשה לועידה: דורין פרנקפורט.
איסוף: סניף ממילא



בשדרות ממילא המהממות בלב ירושלים,סמוך לעיר העתיקה,קיבלו את פני בחיוך מרנין שתי מוכרות מקסימות.
אומרים ששירות טוב זה חמישים אחוז מהמכירה,ובמקרה הזה הייתי אומרת שהשירות שקיבלתי היה לא פחות ממושלם.


אחרי חמש לידות בגיל 45 הציפייה שלי מעצמי היא לא להידחק בכוח לבגדים שלא מתאימים לי,
אלא להיראות מעולה,כמו שאני,עם הכבוד שהוסיפו 45 חודשי הריון מצטברים
והשנים שהגוף שלי צבר על הכדור הזה.


אני,שמבינה לא קטנה בגזרות,איכות בדים וחיתוכים,נוצרת את המותג "דורין פרנקפורט" שנים רבות מאוד.
הקניות הכי שוות שלי אי פעם היו אצל דורין פרנקפורט עוד בסניף החיפאי שלה במרכז הכרמל,
גם שם החנות הצטיינה במוכרות אלופות בשירות תומך שמבין אותי ואת צרכיי.


לא הרגשתי כל מבוכה כשהבעתי את רצוני במערכות בגדים שתתאמנה לגוף שלי-
בטן גדולה ורפויה של אחרי לידות,שחייבת טשטוש והסתרה,
אבל גם שיהיה ממש נוח,כי אני הכי יפה כשנוח לי.
מידה 46.
כן,זו אני,וככה אני אוהבת אותי.
אפס אפולוגטיקה.
המוכרות המקסימות התאימו לי מערכות בגדים בצורה מושלמת:
מערכת אחת ליום הראשון,מערכת שניה לקוקטייל הערב של היום הראשון
ומערכת שלישית ליום השני.

לכל שלושת מערכות הלבוש התאימו לי תיק קלאצ' מהמם מעור אדום מדהים באיכותו,
ושרשרת זוהרת יפהפיה שהתאימו לכל שלושת הלוקים.



המגוון לבחירה יפה ופאלטת הצבעים נעה בין ורוד עתיק בהיר,ירוק בקבוק ,תכלת דרך אפור שחור ולבן.
יש פריטים עם נגיעות צבע ויש פריטים עזי צבע כמו שמלות,מעילים או אביזרים.


המוכרת לא נדחפת לך לתוך תא ההלבשה והתחושה מאוד מאוד נינוחה,מכילה ומפנקת.



את הדגם המופלא הזה של נעליים אני חייבת להביא בפניכן-

CAMDAN SHOES

זוג הנעליים האולטימטיבי לימי עבודה על עקבים.
הן נוחות באופן יוצא דופן,העקב רחב דיו כדי לספק תמיכה,אך אינו מגושם,
העור גמיש ונוח,והנעל פשוט יפהפיה עוד יותר על הרגל.
המראה שמתקבל עם הנעל הזו הוא מראה ממש מלכותי ומושלם,
משתלב בכל מערכת לבוש ומחמיא ביותר.



שתי המוכרות המקסימות שלי :-) 



בבוקר הועידה הראשון לבשתי את השמלה שאתן רואות בתמונה,מחמיאה בצורה יוצאת דופן,
שיקית ברמות על,נוחה מאוד ומלאה ביוקרה מאופקת.

CALIMERA DRESS


אני מחזיקה בקלאצ' אדום

LEATHER CLUTCH

ועונדת שרשרת 

AMBER SPHERE PENDANT


קלוז אפים על הפריטים המשגעים הללו בהמשך.מוזמנת לגלול למטה.


יצאתי החוצה לשמש כדי שתראו את הבד של השמלה באור יום.
נהדר,לא?
פשוט מרגישה מיליון דולר!


הגעתי לועידה כשאני לבושה כמו שצריך,עם לוק שמתאים לועידת העסקים של גלובס.
הבטחון שלי היה בשמיים-אני כאן ואני נראית ומרגישה נפלא!



הנה מספר תמונות קלוז אפ כדי שתראו את ההקפדה על הפרטים ואיכות הגימורים המושלמת של בית דורין פרנקפורט:

אין חוטים שמציצים מלולאות הכפתורים,הגימור של התפר הלבן בצווארון מושלם,
הצווארון עומד כמו שצריך,המרחק בין הכפתורים מצויין,
והבד עם אלאסטיות קלה שמאפשרת גם לחזה נדיב להיות עטוף בלי שהחזיה מציצה בין כפתור לכפתור
בצורה שלא מתאימה אף פעם ובמיוחד במפגשים עסקיים.



הגזרה מאוד מאוד מחמיאה ובנויה בחכמה רבה.


ה'נפילה' של הבד מלכותית,מחמיאה מאוד ושווה מלפנים ומאחור.




לקוקטייל הערב לבשתי את חולצת 

DAKAR BLOUSE




הבד הוא סוג של סאטן חצי מבריק עם עיטורים 'משופשפים' שנותנים לו גימור מדליק.


גם כאן הגזרה מתוחכמת ,משוחררת על הגוף ומלטפת אותו לפרקים ומאוד מאוד נוחה.


בגב יש מין משולש שהופך את החולצה לבעלת גזרה מאוד מחמיאה ומאוד נשית,
ולמישהי כמוני שיש לה עוד טאליה אבל בטן גדולה-זה היה מושלם!




גימורים מושלמים של חולצה מושלמת!


את החולצה לבשתי עם מכנסיים שחורים ש'אורזים' כמו שלצריך.
כאן בצילום הם אחרי שימוש של ערב ריקודים סוער במסיבת הקוקטייל.

BAOBAB PANTS



למכנסיים יש 'חגורה' עבה מהרגיל וזו כל הגאונות של הגזרות של דורין-
הן יושבות על הגוף באופן מושלם ומחמיא ביותר.



אימרת המכנסיים מגיעה עם קיפול שיקי שחושף קרסול סקסי אם תרצי :-)



מאחור הישבן נארז יפה יפה והחגורה הרחבה פשוט עושה את העבודה כמו שצריך!


היום השני לועידת גלובס:


מה אני לובשת?

BABILON DRESS



טופ שקוף ומתחת שמלת גופייה שעקסית 😉


הגימור של השרוול הוא גימור חגיגי מלכותי,
הבד חצי שקוף,מתנפנף ונוח,מחמיא כמובן.


אביזרים:

שרשרת מקסימה שהולכת עם כל הטוב הזה :-)


ארנק קלאצ' עור אדום מ-ט-ר-י-ף!








לסיכום:
להכנס לדורין פרנקפורט בטייטס וטי שירט ולצאת מלכה!


































































































לראיון עם נפתלי בנט מתוך ועידת גלובס,אתר גלובס
פאנל עם שר הכלכלה בועידת גלובס מתוך אתר גלובס

גילוי נאות:
באדיבות מלון כורש הוזמנתי להתארח
באדיבות דורין פרנקפורט הושאלו לי פריטי הלבוש והאבזרים הנלווים
באדיבות Supersonas קיבלתי כרטיס לועידת גלובס

תגובות

רשומות פופולריות